lauantai 5. huhtikuuta 2014

Hei kaikki ihanaiset ihmiset

Elikkäs hei kaikki!

Oon -99 tyttö, joka päätti aloittaa taas bloggaamisen ja kyllä taas, koska mulla on ollut aijemminkin blogi joka kuihtu kun ei ollut aikaa tehdä sitä :( Mutta nyt tää bloggaus into palasi ja päätin alkaa kirjottelee blogii ja tekee videoita koska se on jotenkin paljon helpompaa.... Käykää tsekkaa mun alotus vlogi se on tyhjää joskus ku jaksat, koska mä läski en jaksa linkata sitä tai yhtää mitää ni eti se ihan ite






Elikkäs nyt viikonloppu on kulunut mun serkuilla täällä kaukana jossain. Ollaan tehty kaiken näköstä esim. rikottu jäätä, kannettu puita ja turvetta ja tehty töitä möksällä jajajaj.... ajettu peltoautoo sekä kuvattu :)


No ei täs sit muuta....
Nähään ens postaukses tai videos ja tottakai käykää tykkäämässä ja kommentoikaa mun videoita ;)

P.S. noit videoit ei oo joten.....

Ei kommentteja: