sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Kesä ♥ parasta aikaa


 Hei! En sit ookkaa tehny postausta vaik piti, mut hei on kesä nii se ei haittaa vai?


Elikkäs nyt en oo tehnyy juuri mitää postaamisen arvosta.  Täs kesän aikan oon käyny riparil, paris konffikses, lintsil, Tallinna, mun serkul, mummil ja nyt tiistain meen Sannan mökille. Eli ei mitää tärkeet :)

Mut se tärkein asia on varmaa se et sain koneen (ennakko rippilahja;) ), eli postauksii saattais vaik tullakki useemmin täst lähtien. Ja nyt ku meen ton yhen mökille koitan saada kuvii ja tällee et saisin postauksen aikaseks :)


Mut joo. Kerronpa nyt lyhyesti mitä oon tehny. Mun serkul sekoiltii, datailtii, ajettii peltoautoo ;) ja käytii uimas. Ainii käytii mei hoitaa lampaitki :) Sit Tallinnas olin mun serkun kaa. Oltii siel kaks päivää ja me shoppailtii koko se aika ;) Niiku aina ku siel tulee käytyy. No mummil vaa datailin, piirtelin ja käytii kaupoil (kone :) ja puhelimeen uus laturi) sekä uimas. No eipä sit ookkaa muuta tapahtunu.  Et sillesti sit. 

Voi ku mä kaipaan kaikki kavereit ja treenei. En itekkää ois uskonu et kaipaan treenei mut niin se vaan on. 

Ainii saatan päästä ens kevääl Espanjaa :) Jei! Toivotaa et pääsen. 


Mansikoita :P

Käytii yks päivä mummil syömäs jossai ravintolas ja siel parkiksel oli tollanen 'mopo' Vähä haluun nyt tommosen xD
♥Pihla

Ei kommentteja: