sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Anteeksi viivytys

Eiku ihan tosissaan. 
Anteeks et ei oo tullu postaust, mut koittakaa ymmärtää oon kiireinen nainen.
 No ei vaan oikeest, nyt paljastan salaisuuden: En oo nainen! O.o Läppä oli läppä oli. Älkää nyt hikeentykö. Tai uskoko kaikkee. 
Okei okei, kerron nyt totuuden:

OON OLLU ILMAN NETTII TAI KONETTA!
Noin ootteko nyt tyytyväisiä. Oon ollu paikois jos mul ei oo ollu nettii tai konetta mukana TAI netti on ollu hidas, nii ei oo tullu tehtyy sit postausta. Ja tota... Tä on nyt tosi noloo mut...
 Oon unohtanu kuvata blogii varten. Sori. :'(

No niin. Nyt lyhyesti miten on tää kesäkuu menny:
Ekat kaks viikko himas lapsenvahtin ja kokkin ja kavereiden kaa oloo.
Sit 12.6. perjantain mummille lähdin. 14.6. oli nimpparit ;) 
Juhannuksen olin mummil ja sit sillon sunnuntain menin kummisedälle, ku lähettiin sit sen lasten (Jeren ja Erikan) ja niiten kaverin Ruusan sekä heidän aupairin kaa lintsille. Sit hengailin niil tiistain vähä niiku lapsenvahti hommis ku se aupairi lähti Espanjaa sen siskon luo kuukaudeks ja keskiviikon mummin ja papan kaa Karismaa shoppailee ja sit siit takas niille. Sit tänää tulin takas kotio ja heti joutu tekee kaikkee, kuten leikkimökin rakennushommaa ja nurmikon leikuuta (paskalla nilkalla, jonka reväytin aika pahasti lenkillä)
Nyt sit oon himas kunnes saan täytettyy mun työsopparin ja sit lähen serkuille Loimaalle keskelle ei mitään (kirjaimellisesti). Sit kesäloman kaks vikaa viikkoo töis. 

Siinä oli mun kesäloma lyhykäisyydessään. 
JA tää postaus (jol ei oo ideaa tai merkitystä tässä suuressa ja mullistavassa maailmassa)

Varoitan tässä nyt et päivitän salee tän postauksen tai teen uuden postauksen jos sit ois noit mun ostoksia nyt tält kesä kuulta, mutta en sitä just nyt jaksa rupee säätämän :*

Katoan nyt tästä takas koulu hommiin ja kattoo PLL:ää kosk oon nyt ihan jäljes ;)

♥Pihla

Ei kommentteja: