sunnuntai 31. elokuuta 2014

Kaikkee paskaa

Hei taas pitkästä aikaa

Sori etten oo vähää aikaa kirjotellu, mut ku oon vaa liian laiska eikä oo tapahtunu mitään postauksen arvosta.

Oon nyt onnistunu saamaan flunssan eikä tää oo yhtään kivaa. Mul on koko ajan kauhee olo (kai tiiätte sellanen flunssa-kipee-olo ja nenä on ihan tukos. Mun pitää tyylii kiinnittää joku paperi nenään ettei tartte olla koko ajan niistämässä ja samalla mun pitää kiinnittää joku happilaite mun nenään kosk en saa esim yöllä kunnol henkee. Vitsit et tykkään täst fulnssast iha hirveesti. 

Tästä flunssasta päästään konffikseen. Viikko enää! Toivotaan et flunssa hellittää siihen mennessä. Ja vieläkään mul ei oo mekkoo. Mut sen verran on tapahtunu edistystä et mul on kaks vaihtoehtoo. Mut koska ne on molemmat just ihanii, en osaa päättää. Oon kyselly ihmisiltä niitten mielipiteitä (ja tässä täytyy muistaa et ne on vaan mielipiteitä) ja ne jakautuu kahtia. Miks sen täytyy olla nii vaikeeet..

Ja sit viel kaiken lisäks mun pitää löytää kengät :( En jaksais ettii niitä, eikä huvittais tuhlaa yhtää enempää rahaa, EIKÄ TODELLAKAAN PYYTÄÄ rahaa keneltäkää. En vaa jaksais enää miettii mitäää kenkiiki.
Ai nii sit ois viel ne ruuat, kampaus ja kunnon siivous yms. En jaksa enäää! Ja kaiken kukkuraks ei olla viel ainon kaa käyty viimest nuorteniltaa :'( Aika vaa hupenee, enkä ees oo lähettäny kaikkii kutsui (yks hiipuu).

Tää on ihan syvält. Voitte olla varmoi etten enää koskaa järjestä mitää juhlii. Tai älkää olko, koska toi on 'lupaus' jota en voi pitää. En vaa enää jaksa. En osaa aikatauluttaa mun elämää oikein, joten loppu tulos on kaaos. Koulu, harrastukset, rippijutut, laiskuus, kaverit, läksyt, töitäki pitäs löytää, ai nii sit ois se tetki (pitäs viedä ne paperit sinne jonnekki hevon kettuun). Eihän täst tuu yhtään mitää.

No sen verran oon tänää saanu aikaseks et oon onnistunu maalaa mun huoneen, ajanu mummin nurmikon ja käyny messus. Siihen se sit jäiki. Yksin kertasesti en vaa enää jaksa.

Voihan hevon ketun kanan kukon lapsen äidin kukan kaalin mato joka roikkuu seinässä naulittuna. Tajusin just etten pääse torstain treeneihin, koska konffisharkat (siihen mennes pitäs olla ne kenkuliinit) ja just sillon meil ois tulta (treeneis siis). Voihan elämän kevään kakka.

P.S.  Laitan kuvii niist mekois myöhemmin :)

  ♥Pihla

Ei kommentteja: