sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Konfirmaatio


♪♫Syntii vihavii, 
arvon alla kasvavii,
virheistä oppivii,
Jumalanmiehii o'o'ooo
Jumalanmiehii o'o'oo
Nouskaa seisomaan,
oma paikka ottakaa,
ollaan Herran käytössä (?)
Jumalanmiehii ♪♫
~Immanuel Jumalanmiehii~



No terse taas!

Nyt ihan tähän alkuun pahoittelen mun ihanaa taitoa otsikoida nää postaukset JA et viime ajan postaukset on ollu rippijuhla painotteiset.

Mutta siis.... 
NYT SE ON OHI, ripari siis. Konfirmaatio oli eilen (6.9) ja hyvin meni ja oon vaa niiii tyytyväinen. 
Kaiken lisäks löysin sen mekon ja kengät ajois. Tai no ajois ja ajois, mut silti löysin ne :) 
Olin toissapäivän (perjantain) ihan hirvees tuskas ettimäs kenkii ja valitsemas mekkoo. Ja kaikki jotka sai kuulla täst mun ihanasta 'etsi edeltävänä päivänä kaikki' oli ihan kauhuissaan. Mut ei sil nii välii, pää asia et löyty.

 Elikkäs pääsin nyt sit ripille ja niin edelleen. Juhlat oli ihanat ja se mekko oli niiin ihana ja haluun vaan olla se mekko pääl koko ajan ♥ oli vaan niin prinsessa olo. 
Ainut huono puoli niis juhlis oli et kaikki oli koko ajan pyytämäs jonnekki et voi kuvaa mua. Joo ymmärrän oon juhlien "tähti" ja sillee, mutku ei saanu edes vessas käydä ilman et joku huuteli kuvattavaks.

Muuten oli ihan täydelliset juhlat. Enempää en ois voinu toivookkaa. Ei ku anteeks oisinhan. Kuules nyt Milla, jos satut lukee tätä oon niin pettyny suhun. No ei, vaan harmi ettet tullu, mut en mäkää ilmestyny sinne Ainon juhliii joten... Onneks sentää Arska ilmesty ♥ Oli ihan superhauskaa ♥ Kiitos kaikille. Olin konfirmaatio kiusattu, mut ei se menoo haitanu. Mul on vaa nii ihana suku et ♥ 
JA tottakai kiitos Aaros et tulit ♥ Oli hauskaa 

 Nyt sit saatte vähän kuvia niistä Arskan 300 kuvasta :)




Tosiaan kaikki muut mun riparilaiset näytti ihan normaaleilta albat päällä, mut sit minä... Hohdan tota pinkiii tai mikä nyt onkaa tuo väri

Tää on vaa nii läppä kuva xD


Mentii meille Arskan kaa mun mummin ja papan kyydillä. Matkalla sit soi Kaija Koon Supernaiset ;) Ja tottakai meikäläinen laulo mukana ja lauloin viel pitkälle iltaan xP


Ja eihän mun juhlat ois mitään ilman kommelluksia. Äiti ja isä katto pöytää ja viimeisteli ruokia, siinä ku oltii tultu kotiin. Äitin piti tehä kermavaahtoo kakun päälle, mutta tota... Kuva kertookin loppu tuloksen :)






Nyt, koska oon laiska ja en jaksa ettii niit hyvii kuvii, tää postaus oli tässä 

♥Pihla

Ei kommentteja: