keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Hei, hei mitä kuuluu?

Hei taas pitkästä aikaa.
Joo tiiän et siit on taas pitkä aika kun oon viimeks kirjotellu, mut ku taas on vaa tapahtunu kaikkee ja sit kumminkaa ei mitää. Niiku aina ;)

Noh... Täs nyt oli se TET-jakso (joka meni muuten hyvin), sit oli kaks päivää kouluu, sit oli taksvärkki (jollon en tehny mitää vaik mun piti, illal matkusti kaks tuntii mun serkun mummin kyydissä niille, siis mun serkuille) ja sit oli syysloma, jonka vietin serkuillani.

Syyslomal ei oikee tapahtun sillee mitää, vaik silti tapahtu kaikkee, mut joo. Ja nyt ku koulut taas alko nii ei oo oikee tapahtunu mitää. Eli ei ooikee oo mitää postaamisen arvosta.

Ihan vaa btw. Päästii parakkikouluun nyt syysloman jälkee. Eli siis meijän koulu on homees ja ollaa oltu evakos Espikses ja nyt sit taas ollaa parakeis meijän koulun kentäl. Parakit on ihan siistin näkösii ulkootapäi, sisält tulee mielee sairaalan ja koulun yhdistelä (siel on ihan sika valkosta ja puhdasta). JA kaikkein tärkeimpänä pointtina siel on kylmä. Tai ainaki mul on kylmä. Mut mul onki kylmä vähä kaikkialla.

Joo... Sellasta sit. Mitäs muuta sit ois kerrottavaa... No tää nyt ei oo uutta mut en oikee taas jaksa järjestellä ittelleni aikaa opiskeluun, vaik mun pitäs ehk pikkusen panostaa kouluu, mut ku ei jaksais.
Ainii!
 Mun veli ja äiti lähti syysloman vikan päivän eli sunnuntain aamul Roomaan (sinne +25 astetta lämpöö) et ihan epää tääki juttu, mut toisaalt pääsen ehk Espanjaa. Ne tulee sielt tänää joskus yhelt illal/yöl eli perjaattes huomen. Mitäköhän saan tuliaisiks.

Täs vähän kuvii syyslomalt:

 Otettii joka päivä tälläsii valokuvii ihan sikana. Sit ku otetiin noit joskus kello 23.00 ulkona nii oltii ihan jääs.


Mun serkun yli söpö hamsteri Hamsu




Näit Hamsu kuvii on yli 200 et kiva












Keskella peltoo arsty kuvii :)
Mosse kissa



Enpäs selittele tätä kuvaa

 Sit koska oon niin Swag ajoin yksin peltoautoo, mut ei kyl otettu siit videoo mut joitai kuvii löytyy ;)


aik arsty

  
Pikku mosse kissa

Mun piti tehä teille sellanen cool kuva Mossesta ku se kävelee ja hyppää ton penkin reunalle mut en sit jaksanu. Ja noit kuvii riitää mut ku en nyt jaksa laittaa enää enempää niit joten sori. Joskus sit jonnekkin.
Mut näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä lopettaa. Hyvää yötä ja viikon jatkoa kunnes näemme tai siis luette taas jotain :)

♥Pihla

Ei kommentteja: