maanantai 29. syyskuuta 2014

Kuulumisia

Hei kaikki rakkaat ♥

Elikkäs sori et ei oo vähää aikaa kuulunu postaust, mut ku mä en vaa oo jaksanu ja sit on tapahtunu vähän kaiken näköst (silti ei yhtään mitää). Elieli vähän kuulumisii:

Ekaks meil on nyt seuraavat kaks viikkoo TET-jakso eli töitä ♥ hurjan kivaa. Meil oli kasilki sillon joskus huhtikuus TET-jakso sillon olin Robert's coffe sellos töis iha semi paikka oli ja sillee, mut nyt meikäläinen on yhdessä Millan kanssa.... Arvarkaapa huviksenne.... Robert's coffe iso omenas. Jei. Oli taas järkevä valinta mut hei se paikka tuli vähän niinku vahingos ja mul on sentää kivaa seuraa siel ♥

Oon saanu tuhlatuu yli puolet rippirahoist jo nyt vaik mun piti sääsätää :'(
Mitä oon ostanu: 
iPhone 4s +kuoret ja suojakalvo
Siinäpä se. Mitään muut en (ehkä) ole ostanu rippi rahoil. 
Mut mun ihana 'pakkomielle'/halu/tarve pelaa simsii johtaa mut siihen pisteeseen et haluun ostaa sims pelei mut ku en haluu tuhlaa rahaa enkä sit kumminkaa haluu tavallaa ostaa niit kosk sit mä tarviin niit lisäosii ja sillee.

Mitäs muuta ihmeellistä on tapahtunu....
Käytii viime viikonloppun äitin kaa luukis kävelemäs koirien kaa ja mähän olin sit siel puskis, koska hyvä sää ja kamera :D










No siin nyt oliki sit varmaa kaikki ihmeelisimmät jutut. Että jooo...
Mut oikeest Robert's coffees kaks viikko ft. Milla ♥♥

♥Pihla

Ei kommentteja: