keskiviikko 31. joulukuuta 2014

2015

No hupsista heijaa.. 
Joulu meni ja ylläri pylläri en saanu joulupostausta aikaseks. Loma on vaa valunu eteenpäi ja koht on seki ohi. Ysi luokkaa ennää puol vuotta, sit sekin on ohi. Mut yks asia mikä ei oo koht ohi on vuos 2015. Uusi vuosi uudet kujeet?

No empä usko mut vuosi on paljon aikaa. Yks taattu muutos on koulu ja kaveri. Niin ikävää kun se onkin, tiedän ja mun on pakko se myöntää et kaveripiirit tulee muuttumaan. Herran jestas ei mun pitäny tälläsestä höpötellä O.o

No kerrompa miten loma on menny. Kun koulu loppu menin mummille jouluaattona porukat tuli sinne ja tehtiin pikkusiskon kaa vaihto, eli tulin kotiin. Sit oon ollu kotona ja 'vahtinu' mun pikkuveljee.
 Joulupäivästä lähtien on päivät kulkenu samaa rataa. Herään klo.10-11, meen aamupalalle ja katon et veli syö kans, laitan veljen kattoo netflixii, haen läppärin yläkerrasta, palaan alakertaan ja linnoitun sohvan nurkaa kattomaan pretty little liarsii tai teen wolfii. sit joskus klo.13-14 alan tekee ruokaa, sit syödään jonka jälkee perhe tuttu tulee hakee veljen leikkimään, käytän koirat, jatkan mun ohjelmien kattomista, jossain välis äiti tulee himaan, syön jonkin näköst välipalaa, klo.19 isä tulee, kerron mitä oon tehny ja missä välis veli on lähteny, jatkan ohjelmiani, klo.22 meen omaan huoneeseen ja jatkat niitä mun ohjelmii, klo.01 meen nukkuu ja sit alkaa alusta. 

Näin iltasin oon miettiny tota mun rutiinii ja tajunnu et mul ei oo elämää. Aika ahdistavaa :S 
Mä vaan haaveilen kaikesta ja murskaan kaikki haaveet paljastamalla itelleni totuuden. Ois esim kiva uusii mun vaatekaappi, mut ei oo rahaa. Ois kiva sisustaa mun huone uusiks, mut ei oo rahaa, ois kiva värjää hiukset ja tehä joku yyber hieno muodon muutos, mut ei oo rahaa enkä todellakaan tulis ite niitten muutosten kaa toimeen. Ois kiva saada rahaa tekemällä jotain kivaa kuten vaateita tai koruja tai jotain muuta jota mä osaisinki tai josta sais oikeesti rahaaki, mut kukaa ei ota töihin koska oon ala-ikänen ja mua koskee tiukat lait.
Että sellasta. 

No joo...
Siinä oli taas vaihteeks jotain aivan älytöntä mun ajatusten juoksusta ja uus postaus pitkästä aikaa ja sillee....

♥Pihla

Ei kommentteja: