maanantai 9. maaliskuuta 2015

Pulmia, Elämän suuria valintoja

Hei taas! 

Siitä onki aikaa ku jaksoin kirjotella. Ja siitä laiskuudestakin saan vaan syyttää itteeni. Suunnitelmia oli mut ne vähä niiku jäi ja jäi ja jäi. Mun yks suunnitelma oli synttäreihin liittyvä mut synttäripäivä oliki vähä leim. Ehk sit tällä viikol

On ollu vähä kaikenlaista ei mittän, kokeita, Tuntemattoman Sotilaan esitelmä, liikuntamessut ja stressiä. JA YHTEISHAKU josta en oo vieläkään päässy yli.
Pitäskö kumminkin hakeutuu sinne omniaa, tekiskö sen kaksoistutkinnon vai ei, mitä jos sit kumminkin, vaiko eikö, mut sit toisaalta, nääh -tällästä pyörii mun päässä. Ollakko vaiko eikö olla ;)


Omniassa olis sit tämmöst ⬆️ eli menisin opiskelee vaatetusalalle. 
Mul on pienestä pitäen ollu sellanen ihme unelma et joskus saisin tehtyy oman malliston. Ehkä joskus ehkä joskus 


Toinen asia mikä kiinnostais on tossa. Korkeet tavotteet mulla, hyvä juttu? Vaiko eikö?

Tunnetusti oon ***** huono tekee valintoja mikä on mun yks huonoista puolista. Toinen on mun pirun laiska asenne mistä en vaa pääse eroon. Ja sit tietenki mun innostus ihmeelisiin asioihin mikä sit lopahtaa melko pian. 

Miten mä kestän itteeni... 

❤️Pihla 

P.S. Pahoittelen et mun postaukset on aina tälläsii ihmeellisii mut ei tarvii jatkuvasti kertoo sitä mulle iha ku en tietäs. Ei vaa oo aiheita. Jos ei kelpaa antaa aiheita sit... Nii 

Ei kommentteja: