lauantai 21. maaliskuuta 2015

Sponssattu

Elikkäs, kerrompa mun ihmeellisestä perjantai päivästä.

No... Skipataan toti koulu osuus, PAITSI se et Aaros keksi et mennää shoppailee, jos mult löytys rahaa tai jos saisin rahaa. No mul ei oollu rahaa enkä olis sitä äitiltä tai isältä saanu, joten soitin mummille et voiks se laittaa mulle vähän rahaa. Juu se sit suostu moiseen ehdotukseen.

Mentii Arskalle hakee sen lompakko ja syömää, koska mul oli nälkä (ja on nytki)
Sit siin ku olin syömäs mummi soitti ja kerto et se oli siirtäny mulle 100€!! En vieläkää oikee usko sitä koska aattelin et saisin max 50€ mut ei ku sielt tuli 100€. No sit siit lähettii meille päi hakee mun kamat ja niin pois päi. Aluks oltii aateltu et mennää Stadii mut ei me sit jaksettu vaa päätettii et mennää vaa Selloo.

No tultii sit meille ja ensimmäinen asia mitä mun vanhemmat sano: Pihla käytä koira ennen ku meet minnekkää. Jep olipa huippu kivaa. No tehtii sit pika lenkki et keretää dösää. Siin ku tultii takas meille, et heitetää koira sisälle ja otettaan mun kamat ja lähetää. Meil sit tehtiin eteises siivousta, joka tarkoittaa et väli ovi oli auki (minkä minä hienona kiireisenä ihmisenä unohdin) ja menin sit avaa kiireesti oven koska se dösä. Takaa alko samaan aikaa kuuluu huutoo ja PAM koira oli juossu ulos. Bravoo Pihla.

No lähettii sit juoksee sitä kiinni. Se juoksi metsään ja me arskan kaa mentii perässä. Eipä saatu kiinni. Se hyppeli kalliota alas tielle, me tultiin perässä. Se katos ja me seistiin tyhminä tiellä. Sit se ilmesty ja syöksy metsää. Me mentii perässä. Sit taas tielle ja sit Titi päätti mennä metsän reunaa siel vähä syvemmäl eikä me jaksettu mennä sen perään vaa seurattiin sitä siin tiel. Sit päätin soittaa äitin apuun toisen koiran kaa. Sit se katos ja ilmesty hetken päästä. Siinä me sit juostii edestakasin ja sit äiti kutsu lisää apua, samalla ku Arskan kaa kiivettiin takas sinne metikköön. No lisä avulla saatiin se kii noin 20 min jahtauksen jälkeen.

Sitten me päästiin sinne Selloon. Viimeinki. Meil oli enää kolmisen tuntia aikaa kierrellä kauppoja joten meil oli sit kunnon suunnitelmat minne mennään, joka ilmeni sit erittäin hyväksi ajatukseksi.

Mun ostokset

Aaroksen ostokset

Vadelma rasva on bodyshopist ~ 13€

Garlings ~ 24.90€

Garlings ~ 14.90€

Gina Tricot ~ 29,95€

Garlings ~ 35€



Ostin mä muutakin, mut en viitti laittaa niist mitää.
Ai nii Arskan tärkein ostos unohtu:


Kuulemma makso jonkun euron tai jotai.

Sellasii ostoksii. Muuten täs on koko päivän vaivannu yks paita jonka ihan ekana bongasin mut en ostanu, ois ollu halpa mut ku en vaa oo varma siit, mut koska se vaivaa mua näin paljon käyn salee ostaa sen huomen. :)

Tällänen paita :P

♥Pihla





Ei kommentteja: