lauantai 11. huhtikuuta 2015

Huhtikuu....

Helloou!

Se onkin jo huhtikuu. Miten voi olla... Eikä ees kauaa et koulut loppuu!! Jes!!!

Jotenkin taas mun aivot lyö tyhjää eikä mul oo mitään ideaa postaukselle :'(

Nyt on vaa nii kiire kaiken koulu juttujen kaa etten vaa jaksa ajatella yhtikäs mitään. Tääki viikonloppu on alkanu leffoilla ja PLL:llä, kun ei vaan jaksa.

Kävin pääsiäislomal kattoo isän, veljen ja serkun kaa FF7:n ja eilen katoin Divergentin. Molemmat ihan sika hyviä leffoja mun mielestä. Nyt sit kuuntelen tota FF7 tunnusmussaa eli See You Again:a. Iha sikä hyvä biisi muuten ;)

 Nii mitäs tässä nyt sit kertos...... BTW älkää tulko valittaa siitä et mun postauksel ei taaskaa ollu mitään idea, koska ei sil ookkaa eikä mul oo niitä ideoita, ettekä tekään niitä keksi.

Ainii tälläsen tiedon voisin lyödä tiskiin että tota... Vikalla viikolla, ennen ku koulut loppuu meikäläinen ei ookkaan Suomessa. (todennäköisesti) Asia ei sinäänsä oo varma, et lippui ei oo viel varattu eikä siis oo päätetty millon lähetään. En siis oo lähössä mun perheen kaa vaan mun kummisedän perheen kaa ja ollaan lähös Espanjaa sen (kummisedän) vanhemmille, jotka siis asuu Espanjassa.
 Joka on taas yksi ihan outo asia koska ne tuntee mut ja on nähny mua pienen ja näin pois päin, mut mulla ei oo hajuukaa keitä ne on.
Mut ei sil niin välii. Mä pääsen Espanjaa. Yks unelmien täyttymys tämä asia, koska oon aina halunnu Espanjaa ja oon vieläkin hyvin katkera siitä et mun vanhemmat lähti mun pikkusiskon kaa Espanjaa MUN KUMMISEDÄN HÄIHIN ilman mua. Mä jouduin jäämään mummin ja pikkuveljen kaa Suomeen ja ne oli MUN KUMMISEDÄN HÄÄT. Ja mun toinen mummi lähti sinne kans, mut sen tehtävä oli enimmäkseen vahtia mun pikkusiskoo, joka oli vuoden ikänen. Ja tästäkin on jotain yhdeksän tai kahdeksan vuotta ja jaksan silti muistutella niitä siitä.




No eimpä keksi muuta sanomista, että heipparallaa..

♥Pihla

Ei kommentteja: