tiistai 14. heinäkuuta 2015

Vähän kuulumisia

Hei taas vaan teillekkin.

Eli olin tos viikon nyt sit keskellä peltoa ilman konetta ja kunnollista nettiä. Mut oli mul kyl hauskaa ilman konetta ja nettiäkin ja oli ihan super mukavaa nähä serkkui pitkäst aikaa! 

No tos vikan päivän (tai paremmonkin iltan) tuli sit vähän kuvailtuu. Tai itse asiassa vikoina iltoina. ;)
Sit eilen (maanatai 13.7) iskä tuli mun pikkuveljen ja -siskon kaa hakee mua ja mun toista pikkuveljee Samuu pois sielt ja mentii sit Särkkikseen, jossa mun oli tarkoitus kuvailla. 
No eihän siit tietenkää mitään tullu ku käytiin sen verran niis laitteis ja kamera oli repus, mut sit ku mentii kattoo delfinaarioon sitä näytöstä, kaivoin kameran repusta ja päätin kuvailla siellä sit sitä esitystä. 

No teidän suureksi yllätykseksi, ne kuvat ei oikeen onnistunu. Syy nro.1: Mun kameran objektiivin linssi oli vähän likanen (koska kadotin sen linssinsuojuksen edellis iltana pyöräillessä pelto tiellä kameran kanssa. Siellä jossain pusikossa se nyt sit on... EHKÄ). Syy nro.2: Mun objektiivissä ei oo vakainta, eli kuvat tärähtää herkästi. Syy nro.3: En viittiny käyttää salamaa = Täyttä paskaa!

No tässä nyt kumminkin jotain mun aikaan saannoksiani:


Neea meni piiloon

Hän on Mosse kissa

Hän on Warre-vauva (hyvin ärsyttävä etenkin aamuisin)

Mosse on tuol piilossa

Täs on se tie minne kadotin sen linssinsuojuksen

Käytiin naapuris hakee vessapaperii ja Neea löys suklaata

Meille oli jätetty karkkipussi sinne naapuriin


Naapurissa oli sit kans kaks lammasta Milli (musta) ja Maija (valkonen)


Hän on Samu




Tää on mun mielest aik siistii. Toi delffiini työntää tota kouluttajaa

Täski delffiini työtää sitä kouluttajaa

Tää on sit isän ottama kuva

Mun wannabee artsy kuva olut tölkistä

Täs on sit mun sisko Hilla ja toinen veli Taavi

Matkal kotiin kuvasin sit autosta kuumailmapalloa

Täs nyt kaikki tältä erää 

♥Pihla

Ei kommentteja: