torstai 6. elokuuta 2015

Kohokukkia ♥

No niin no niin. 
Mukavaa päivää taas!

Elikkäs mennään suoraan aiheeseen joka on... *rumpujen pärinää*
MUN KYNNET!

Eli suomeksi: Kävin toteuttamassa yhden mun "haaveistani" tai suunnitelmistani tai miksikä sitä nyt haluaa kutsua ja menin varaamaan ajan Sellon Adam&Eveen Liinalle, jotta hän voisi tehdä minulle fab kynnet ♥ 
Oon jo jonkin aikaa seuraillut Liinaa instassa (https://instagram.com/kohokukkia/) ja vielä kauemmin oon suunnitellu niitä mun kynsiä, joten nyt kun sain vihdoin rahaa päätin ne mennä ottamaan. 

No. Ensimmäinen vaikeushan tuli jo ennen kun ehdin varaamaan aikaa, nimittäin minkälaiset kynnet haluun! Niit on niin monenlaisia kivoja ja erinlaisia ja kimaltelevia ja ei niin kivoja. Mut mitä MÄ haluun!! Ja koska ois ihan kiva tietää mitä haluu ennen ku varaa koska niis on hinta eroja niis jutuis nii bläääh. 

Kumminkin sain aikaan top nelikon, joka oli vastaavanlainen:




Ja aarvatkaas ku löysin lisää kuvia mun koneelta ton nelikon luomisen jälkeen -_- 


Nämä oli koneelta löytämien kynsien parhaimmistoa

No kumminkin sit ku toi nelikko oli valmis päätin varaa ajan. Tietenkään sekään ei ollu helppoo. Sen olin päättänyt et aika tulis olee täl viikol eli viikol 32, mut aikoi Liinalle ei ollu vapaan ku vaa tiistaille tai torstaille. Ja tunnetusti mulle tuottaa ongelmia tehdä valintoja joten meni pari päivää et sain varatuu sen ajan. 

Ajan varaamisen jälkeen puhuin monien mun frendien kaa noist kynsist ja kaikki sano oman mielipiteensä ja jotkut jopa analysoi niit kynsii (esim. minkälaisen kuvan niist saa tai et minkälainen fiilis niist tulee). Kaikkien yllätykseks mäkin aloin ajatella niit kynsii vähän syvällisemmin, niinku minkälaisen kuvan haluun antaa niil ja miten ne vois vaikutta ihmisten mielikuvaan musta tai jotain vastaavaa. Suurin ongelma muodotu siitä et mietin mitä mun äiti olis mieltä niistä. 

Sit mä päätin et lopentan niiten ajattelemisen. Not good idea! 
Siinä sit matkalla Sellolle paniikissa pohdin kuumeisesti niitä kynsiä.

Lopputulos... *pärinää*:


Oikeest oon niin in love ♥ Nää on niin ihanat et en kestä!
Liina on niin super taitava et huhuh.

 No sit mentiin siskon pyynnöstä (hän oli siis mukana) Glitteriin hakee sille hiusliituja :P ja sit päädyttin Stellazetaan ja mä tutkin laukkuja siel, kun sisko totes et mistä niitä jänniä korviksia, jotka menee tonne ylös (hän tarkoitti rustokorua) saa. Ja sit päädyttin takas Glitteriiin ja sit mentiin Mangon kautta takas Stellazetaan josta hän loppuen lopuksi osti sen rustokorun. No Mangosta mulle iski silmään kaks laukkua ;) Joita toinen tuli ostettua ja sitten Stellazetasta käteen jäi lompakko


Tällänen on se lompakko Stellazeta ~ 14.99€

Siin on tasku puhelimelle ♥

Ja ihan basic laukku Mango ~ 15.99€



Ja siis yhteensähä nää makso 30,98€, et ei paha. Vaikka tota noin... Me ollaan menos Tallinnan lauantain Arskan ja äitin ja äipän kaverin kans (sillon ku kaikki muut on weekendis) ja lupasin olla käyttämättä rahaa mut ne oli ales ja se raha on nyt pois budjetist ja tavarat ostoslistasta.
Kyllä laadin budjetin JA ostoslistan Tallinnaa varten.

Tää oli nyt tässä. Tämä postaus meinaan. Ja toivon mukaan saan seuraavan postauksen sunnuntaille ;) Mut en lupaa mitään :*

♥Pihla

Ei kommentteja: