lauantai 26. maaliskuuta 2016

Mulla olis kerrottavaa

Mul on nyt breaking news for U
I know, I know kuulostaa tyhmältä mut ignooratkaa se. 

Eli mun iso uutiseni on se, että olen vihdoin päättänyt tehdä jotain "järkevää"
Tai oikeastaan harkitsen vasta, mutta kumminkin... 

Homman nimihän on nyt se, että, niin kuin ehkä mun kaverit tietää, mä rakasta muotia ja haluun tehä töitä sen parissa ja jotkut harvatkin on jopa saanu nähä mun luonnoksii vaatetyyleistä tai sellasii piirroksii mitä tykkään piirrellä. Oon siis pitkään harkinnu et haluisin joskus olla vaaatesuunnittelija, jonka takii olin hakemas vuosi sitten yhteishaussa omnian vaatetusalalle, mut en ekana ja pääsin sit tähän lukioon mis oon (joka tavallaan harmittaa mua, koska haluisin vieläkin sinne vaatetusalalle).
Täs on nyt pari juttuu mitkä liityy tähän ↑ aiheeseen.

1. Oon aatellu KOKEILLA, jos vaikka ehkä voisin tehä vähän mallin hommia. Tiiän et oon liian lyhyt ammattilaismallin hommii ja sille mut siis ihan vaa mainosmalliks, siihen en olis liian lyhyt.

2. Tätä on ehkö vaikein selittää ilman et kukaan kenet tunnen ei pettyis, yllätyis niin et saa minkää sydänkohtauksen (tai sit mä vaan ylireagoin tai mietin liikaa tai jotain), mut löysin täälläsen fashion koulun, jossa ois kaks musta hyvin mielenkiintoista linjaa. Nimittäin fashion stylist koulutus ja fashion design koulutus. 
Mä oon lähettäny molempia linjoja koskien sellasen pyynnön et saan lisä tietoja niistä ja oon saanu jo vastauksen fashion stylist linjaa koskien. Tää suurin juttu tässä on nyt se et ne kumpikaan ei ole suomessa mahdollisia. 
Please don't freak out now. Fashion design on Barcelonassa ja Fashion stylist on Milanossa. Eli en lähtis mihinkää kovin kauas. Mut siis ihan oikeesti nyt ette rupee panikoimaan, koska EN oo tehny vielä mitään PÄÄTÖSTÄ yhtään mistään. 

3. Oon aatellu et tekisin uuden blogin TAI uudistan tän blogin kokonaan tai suurimman osan siitä.
Ihan sama kumminpäin teen oon aatellu et tekisin enemmän muoti aihesen blogin ja/tai postauksia. Ja siis tosiaan tarkotan just sitä mitä sanoin.
Tällä hetkellä oon enemmän tän blogin päivityksen kannalla. Suunnitelmani olisi siis tehdä enemmän muoti aiheisia postauksi, toki omalla tyylilläni ja omilla mielipiteilläni (ja omalla tyylitajullani sekä muoti-ihanteillani)

Voitte kommata oman mielipiteenne, ei ole pakko mutta olisihan se ihan kiva kuulla ☺ 
Voitte vaikka kommentoida ja mutustella näitä kaikkia aiheita ja asioita joista kerroin. 

Sinnä oli mun uutiseni tältä erää kiitän ja kuittaan
♥ Pihla

Ei kommentteja: