keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Puput mielessĂ€ 🐰

Hei kaikki mun pienet lapsoset ja ne vĂ€hĂ€n isommat ja miks ei vaikka vaan ne lapsenmieliset ihmisetkin. 
Mun on pitÀny tehÀ tÀÀ postaus jo kauan aikaa sitten, mut U know me!
En vaa oo saanu sitÀ aikaseks, olen pahoillani. Mut nyt tein sen!!!!

Eli mun on tehny mieli jo ties kuinka kauan kertoo teille sellanen yks pieni juttu, tai no oikeestaan vois sanoo et on tehny mieli tehĂ€ shoutout teille JA TÄSSÄ SE NYT ON:

MINNA PARIKKA SHOES!!!!!!

Oon siis ihan oikeesti niin obsessed Minna Parikka kenkiin!
Ne on vaa nii söpöt ♥ En kestĂ€!
Ainut huono puoli on niiden hinta :'(
JOS mulla ois rahaa nii mullahan tosiaankin olis Minna Parikka kengÀt, jotka salee olis vitriinissÀ keskellÀ mun huonetta sillee LOOK AT THEM ja kukaan ei tosiaankaan sais koskee niihin ja silleesti.

Kuvahaun tulos haulle minna parikka shoes

Kuvahaun tulos haulle minna parikka shoes

Kuvahaun tulos haulle minna parikka shoes
Varmaa maailman söpöimmĂ€t kengĂ€t ikinĂ€!! ♥♥♥♥

Oon oikeesti ihaillu Minna Parikkaa muutenkin aikas pitkÀÀn. Parikka pÀÀtti jo 15 vuotiaana, ettÀ kenkÀsuunnittelu on hÀnen kutsumuksensa ja lÀhtikin lukion jÀlkeen opiskelemaan kenkÀsuunnittelua Lontooseen. Ja ihailen kyl hÀnen työtÀÀn tosi paljon.
Joka vuosi tulee kaksi uutta mallistoa, kevÀt-kesÀ sekÀ syksy-talvi. Siis aivan upeita kaikki mallistot. Tottakai sieltÀ löytyy jotain mistÀ en niinkÀÀn tykkÀÀ, mutta kaikki ei voi miellyttÀÀ eiksni.

KÀsin viimeistellyt kengÀt valmistetaan Espanjassa laadukkaimmista materiaaleista. Parikoissa kÀytetÀÀn hienoimpia italialaisia ja espanjalaisia nahkoja, ja kaikki kenkien komponentit pohjasta nauhoihin tulevat tasokkailta eurooppalaisilta valmistajilta.
Suora lainaus minnaparikan netti sivuilta kenkien valmistamisesta. Eli on siis ihan laadukastakin tavaraa ;)

Nyt oon tÀssÀ lÀhiaikoina huomannu, ettÀ Minna Parikka kengÀt on saanu hyvin paljon julkisuutta. Tosi monet julkkikset omistavat Minna Parikka kengÀt esim. Taylor Swift, Cara Delevinge sekÀ Kylie Jenner

Ja jos ketÀÀn nyt alkoi kiinnostamaan niin menkÀÀ osoitteeseen:
http://www.minnaparikka.com/fi/

SiinÀ kaikki tÀllÀ kertaa pupuset ;)
💋 Pihla













Ei kommentteja: