lauantai 18. kesäkuuta 2016

Viikko tai kaks

Hei kaikki pupuset ja mursut sun muut eläimet!

Mun piti tehä teille sellanen postaustaus kuin viikon asut mutta sit kun tuli kesäloma ja menin tonne landelle kyläilee oon vaa hengannu sellasis mukavissa ei ehkä niin esiteltävissä asuissa ja oon unohtanu ottaa kuvii niistä asuista, joten ehkä mun pitää hylkää se idea.
Mutta voin mä laittaa tähän viel loppuun niit kuvii mitä oon muistanu ottaa ettei ne nyt ihan hukkaan mee.
Mut joo mul ei nyt sit ookkaa mitää suunnitelmaa ku toi meni plörinäks, mut teen sen sit vaik joskus myöhemmin uusiks, jos haluatte. Tai jos muistan.
Tänää on vaa muutenki ollu vähän sellanen päivä et on ollu tylsää mut sit vaa on tuntunu siltä et haluis tehä jotain vaatteisiin liittyvää tai jotain. Joten olen sitten katsonut kasan muotiohjelmia ja etsinyt ehkä vähän töitäkin, koska ois kiva tienaa rahaa, jota muuten tarviinki aikass paljon ja nopeesti. 
Asiasta poiketen tajusin tossa muutama päivä sitten et tarviin muuten rahaa koska autokoulu pitäs varmaan maksaa ja se on aika ajankohtainen asia. En vaa oikeesti voi ymmärtää et oon kohta (lol yli puolen vuoden päästä) 18. Siis minä 18!!!! Juu nähään maailma.

Mut juu ei ollu mitään ideaa tässäkään postauksessa, joten olkaas kilttejä ja kertokaa mulle jotain ideoita mistä postata koska olen huono keksimään sellaisia ja laiskakin ehkä vähän. 

Tässä siis niitä asu kuvia, eivät siis tosin ole viikon asuja mutta ihan sama :P





Tän paidan ostin tuolta NewYorkerista, niin kuin ylemmässä kuvassa huomaatte.


Tää on otettu jo Virossa kun siellä olin ikuisuus sitten, mut tykkään asusta joten laitoin sen plussana tänne.
Sori melkein turhaa postausta. Yritän tehä ens postauksesta järkevämmän, lupaan. Nähään sillon!

♥Pihla

Ei kommentteja: