keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Karu totuus

Heippati rallaaa

Vaikka otsikko huokuu jotain hirveetä ja kamalaa, ei tää postaus niin kamalaa sisältöö saa. 

Eli aattelin nyt luetella muutamii totuuksii blogista ja jostain muusta mua koskevasta asiasta. Joten pitemmittä puheitta... Aloitetaan:

1. Mä en tosiaankaa suunnittele näit postauksii, vaik kyl voiski ja ehk kannattais. Mut taas toisaalta niist tulee enemmän mun näkösii kun en sillee mieti miten teen ne yms. Vai mitä olette mieltä?

2. Täst fontist ei taida saada mitään selvää. Vai? Koska mä alan jotenki itte kyllästyy siihen enkä oo varma saaks siit kunnol selvää 

3. Mun blogin ulkoasu ei tuu olee ikinä valmis. En oo tälläkään hetkellä siihen tyytyväinen, mutku en jaksa tehä sitä :(

4. Mun koirasta näkee et se on jalostettu rottakoiraks. Se löys viikonloppuna rotan pesän ja... 








Tiiän et tää voi olla jonkun mielestä ihan sairasta ja ällöö, eikä joku varmaan ymmärrä et miks annetaan sen tehä näin tai jotain muuta vastaavaa, mut kyllä mun koira söi noita rotan poikasia. Mun mielestäni se on ihan fine, jonkun mielestä ei enkä mä voi sille mitään. Mut ku mietitte siitä näkö kulmasta et noit rottii on ihan hirveesti ja ne on riesaksi asti tääl nii... Ei muutama poikanen haittaa.

5. Mä oon ihan kummallinen ihminen. Oon ihan oma nolo itseni ja sillä selvä.

6. En todellakaan tiiä mistä vetäsin tän postauksen tai ees miks kirjottelen blogii. 

En jaksa enää mitettii mitään sen enempää, mut saatan viel lisäillä et kannattaa kurkkailla tätä ain välil ;)

♥Pihla 

Ei kommentteja: